fredag 6 augusti 2010

godmorgon :)

Igår som kom Emil hem till mig och vi hade det trevligt och mysigt :)
saknar honnom <3 Men nästa gång vi ska träffas så får jag nog åka till han :)
Känns taskigt att han ska åka till mig två gånger :/
och jag kommer att lägga upp en bild på Emil så ni får se hur han ser ut med :)


Idag så åker jag till Kreta:D
Jag kommer inte att ta med datan så den är hemma.
Men jag kommer att uppdatera när jag kommer hem med en massa fina bilder :)
är lite nervös för hur resan kommer att bli , men den kommer nog att gå bra får vi hoppas :)

Jag hittade två en rolig bild på en toalett som jag tycker att ni ska få se :)



Skriver lite mer innan jag åker puss :)

Men nu så ska ni får se hur hotellet som vi ska bo på ser ut :)
Det r som en iten lägenhet







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar